20110602

Idag har jag varit till Torvalla en stund och vi försökte sola, tyvärr gömde sig solen hela tiden. Fast vad gjorde det jag hade mysig träff med mina älskade barnbarn.

I morgon ska jag till Sundsvall och psykundersökas....allt enligt försäkringskassans order! Ja det blir väl bra det med, Janne ska skjutsa och Pia L ska följa med. Vi ska ha picknick i det gröna, laxsallad det blir iaf mysigt. Ska även kolla in huset som Pia vill köpa, det ligger på väg till Sundsvall....

I övrigt är jag så innibaljan trött, hoppas att jag orkar upp i morgon ska ju vara där 10.00 huvva så
okristligt tidigt =o(



Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken mysig liten tripp du ska på!! =)



Puss

2011-06-03 @ 07:38:04
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0