10-03-29

Nu var det riktigt länge sedan, jag fick en uppsträckning av Lina så jag får försöka skärpa mig =o)

I lördags kidnappades Sara för att fira hennes 30-årsdag och fördes i Rälsbuss till Östersund där väntade det ett gäng östersundare.......

Ska för söka skriva ner vilka som var med och firade henne, jag hoppas ingen blir stött ifall jag missat personen, skriv gärna så får jag fylla på :o) Hm, minnet ni vet!?

Gänget från Östersund var:
Johanna, Lina, Yvonne, Selma, Helena och jag.
Från Rätan var det: Rebecca, Christine, Carolina, Erika, Elle, Lisa, Therese, Marika, och Veronika.

Det var en väldigt mysig dag vi sprang runt i olika affärer och Sara shoppade fina kläder,  läppglans, hågrejs och skor. Sen bar det av till Saras favvorestaurang eh minnet!?........iaf åt vi kinamat, det blev lite olika rätter en del åt fyra små rätter, friterad kyckling, Mongoliskbuffé mm....gott i gott i :o) Sen åt en del glass efteråt, jag bla. glass och kola sås, vissa hade banan och nån ananas.

Efter det så gick rälsbussen tillbaka till Rätan, hon blev överraskad än en gång för hon trodde det var slut på firandet men icke det.....

De flesta av tjejerna åkte till Rätan en del hade killarna med sig, där blev det mat på Norsgården och musik, kanske någon annan berättar om det för jag var tvungen att åka hem, min kropp var heltrött!

När jag kom hem kändes det bättre så jag började på Beccas sverigemössa, tyvärr tog det gula slut...jäkla skit. Så då plockade jag ihop lite rosa restgarn och så blev det en mössa till Emilia....phu
men sen kl 0100 var jag ganska död :o)

Igår var det utstädning av förråd, ska lämna nycklar idag, det var slitsamt fast Janne, Johanna och Daniel kom och hjälpte till annars har jag aldrig fixat det, tack snälla ni :o)
Skönt att bli kvitt den utgiften, fast det reulterade i att jag är handikappad idag och måste skjuta på sjukgymnastiken fast jag fick nog tillräckligt med gympa igår!

Ha det bra och tack alla för en mysig lördag kram, kram <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0